Kontorsrum för 5-8 personer, 25-40 kvm

Västertorpsvägen 135, Hägersten

Telefon: ****

Beskrivning

Flexibla kontorslösningar i unika och moderna lokaler. Full service med bemannad reception. Loungeytor för mingel och nätverkande.

Effektivisera dina kontorsytor och flytta till en kontorsmiljö med allt du behöver NÄR du behöver det. Modernt möblerade kontorsrum med en arbetsplats för alla medarbetare eller delade arbetsplatser. Mötesrum i olika storlekar för upp till 20 personer. Pris från 17500:-/månad. I priset ingår topprenoverade kontorsrum, servicepaket, gymkort för utlåning, en härlig frukostbuffé varje tisdag. Möjlighet att addera till en garageplats finns också. Perfekt för er som funderar på att flytta till ett kontor i en professionell och modern miljö med all tänkbar service. Välj det servicepaket som passar dig och ditt företag bäst. Enkelt, personligt, flexibelt! Quick Office Mälarhöjden hyr ut kontorsrum, kontorsplats/co-working, mötesrum och företagsadress. Kontoret är renoverat 2017/2018 och håller håller hög klass och servicenivå! KONTORSRUM – PRIVATE OFFICE Välj kontorsrum för dina medarbetare som oftast är inne på kontoret och behöver egna arbetsplatser. Kontoret är modernt med en skön känsla och fullt möblerade. Kombinera sedan fritt med de antal arbetsplatser i coworkingdelen för de medarbetare som både jobbar från kontoret och på annan plats. COWORKING SPACE I anslutning till kontorsrummen finns våra coworking ytor. Här delar man arbetsplatserna med andra företagare och använder dessa platser för de medarbetare som oftast är ”ute på fältet” tex dina säljare eller konsulter. Att hyra coworking platser innebär att du uppvår kostnadseffektivitet jämfört med att hyra fasta arbetsplatser i kontorsrum till alla medarbetare och betala för tomma eller sällan använda arbetsplatser. FLEXIBILITET OCH FRIHET Du har alltid möjligheten att växla upp eller ner i antal rum eller arbetsplatser beroende på konjunktur och antal anställda. Hos oss tecknar du inget flerårigt hyreskontrakt med automatisk förlängning om du inte säger upp i tid. Välj den avtalstid som passar dig och ditt företag. ALLT INGÅR Kaffe, städning, internet, printer, förbrukningsmaterial, el, värme med mera - allt ingår i ditt hyresavtal. Du behöver inte själv skriva olika leverantörs- och serviceavtal och du slipper ringa och vänta på service när något inte fungerar som det ska. MÖTESRUM OCH KONFERENSRUM Kontorshotellet har mötesrum med den senaste tekniken. Som hyresgäst hos Quick Office kan du även nyttja mötes- och konferensrummen på alla våra kontorshotell. Boka ditt mötesrum och konferensrum från en timme och uppåt på vår hemsida www.quickoffice.se. PERSONLIG SERVICE Vår bemannade reception tar hand om våra hyresgäster och besökare på ett personligt och professionellt sätt. Quick Office Mälarhöjden erbjuder både arbetsplatser, kontorsrum och fullutrustade konferensrum i modern miljö. NÄTVERKANDE OCH FRUKOST Som hyresgäst hos Quick Office träffar du många andra företagare och du ges möjlighet till nya samarbeten och affärskontakter. För att främja nätverkandet dukar Quick Office veckovis upp en välsmakande frukostbuffé. VÅRA KONTORSPAKET Hos oss kan du välja det Kontorspaket och den servicenivån som passar din verksamhet bäst. Mötesrum, möbler, kaffe, städning, internet och utskrifter ingår självklart i alla våra olika kontorspaket. FÖRETAGSADRESS För dig som inte har behov av en kontorsplats men som behöver en bra adress för ditt företag kan hyra Företagsadress. HÖG SÄKERHET Vårt passage-system, larm och samarbete med säkerhetsbolag gör säkerhetsnivån hög och du kan vara trygg på din arbetsplats.

Total area

Total yta

Grundläggande information

Övrig information

Byggnaden

Tekniska detaljer

Detaljer

Kommunikationer

Närområdet